Pressrelease i Fastighetsnytt: CauseyWestling anställer ytterligare 6 medarbetare

6 september, 2018

År 2004 grundades skattebyrån CauseyWestling. Idag är företaget Sveriges största fristående skattebyrå för fastighetsintressenter med ett team bestående av jurister, ingenjörer, ekonomer och programmerare. CauseyWestling har nu under våren och sommaren välkomnat hela 6 stycken nya medarbetare till sitt team och letar fortfarande efter fler kandidater.

För ett år sedan växte CauseyWestling ur sina lokaler på Sveavägen och flyttade till Blasieholmen.

”Under våren har vårt fokus legat på att bredda företagets samtliga tjänsteområden och då hitta fler drivande medarbetare som vill vara delaktiga i företagets kommande utveckling. Förutom att anställa fler konsulter för att stärka kompetensen inom våra tjänsteområden, har vi även satsat på att förstärka vårt team inom digitala lösningar samt utvidga vårt administrativa team. Det känns jätteroligt att vi har hittat så många drivande medarbetare som vill vara med på vår resa. Det är våra medarbetare som tillsammans skapat och skapar vår framgång.” säger Paul Causey en av delägarna på CauseyWestling.

CauseyWestling har under våren förstärkt det Digitala Teamet i form av projektledaren Anna Peura och utvecklaren Leonardo Martinez. Anna har flera års erfarenhet som ekonomiansvarig och projektledare inom konsultföretag. Leonardo har arbetat med programmering under flera år och nu senast inom bankvärlden. Även CauseyWestlings momsgrupp har fått förstärkning i form av Jenny Sundbom som tidigare arbetet på Skatteverket som skattehandläggare.
Efter sommaren har företaget även valt att stärka upp sitt team inom grundverksamheten – värdeminskningsavdrag. Där välkomnar vi våra medarbetare Linn Källum, jurist, och Christian Östanbäck, ingenjör. Utöver detta har CauseyWestling anställt Pernilla Brage som HR-koordinator.

CauseyWestling välkomnar varmt alla sina nya kollegor!

Läs även pressreleasen i Fastighetsnytt.